ماني ماني ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

هدیه خداوندی من

اولین تجربه دندانپزشکی

1393/2/20 10:42
نویسنده : مامان مانی
227 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعداز ظهر بردمت مطب دكتر شبنم توحيديان خيايان جردن از صبح برات توضيح داده بودم كه بعد از ظهر ميام دنبالت مهد كودك كه باهمديگه بريم دندونپزشكي تو هم ميگفتي ( مامان هي بريم دندونپزشكي هي بريم بستني بخوريم )اين تيكه كلام اين روزهاته . توي مطب دكتر خيلي مودب و خوب بودي و همش دوست داشتي زودتر بري پيش خانم دكتر . وقتي وارد شديم رفتي و روي صندلي مخصوص نشستي وقتي كه خانم دكتر خواست صندلي رو بالا ببره ترسيدي و خواستي بياي پايين و گفتي من اينجا نمي شينم بعد خانم دكتر دندونهات رو چك كرد و گفت كه خدارو شكر دندونهات پوسيدگي ندارن فقط بايد خيلي مراقبشون باشيم و خيلي هم خوب بايد مسواك بزني . البته من برات از 1 سالگي مسواك و خميردندون مخصوص زير 2 سال گرفتم و مسواك ميزني ولي خانم دكتر گفت كه بايد خودم هم كمكت كنم كه بهتر مسواك بزني بعد دندونهات رو فلورايد تراپي كرد موقع فلورايد تراپي خيلي خوب همكاري كردي واقعا توقع نداشتم اينقدر خوب همكاري كني . ممنونم كه اينقدر خوبي .وقتي كه خواستيم از اتاق خانم دكتر بيايم بيرون يك جعبه جوايز بود كه رفتي و از توش يك جايزه برداشتي البته موقع تصميم گيري كه كدوم رو برداري خيلي هم شك داشتي ولي بالاخره يك برچسب برداشتي .

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)