ماني ماني ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

هدیه خداوندی من

پسر رويايي من

1393/2/20 9:34
نویسنده : مامان مانی
217 بازدید
اشتراک گذاری

ماني من

امروز اولين روزيه كه برات اين وبلاگ رو ساختم و براي اولين مطلبت حرفهاي زيادي توي دلم هست كه ميخوام برات ثبت كنم . تا به حال اكثر خاطراتت رو هر روز برات مكتوب كردم و اميدوارم كه در آينده خاطره ساز خوبي برات باشه .

پسرم اول از همه واقعا و از صميم قلب از خداي خودم شاكرم كه تو بهترين رو به من هديه داد . نمي دونم الان كه داري اين نوشته من رو ميخوني چند ساله و در چه مرحله از زندگي هستي ولي مطمئنم كه پسر شاد و موفقي هستي كه مايه افتخار من و پدرت هستي همينطور كه الان كه 2 سال و 4 ماه سن داري و ما هميشه به تو مي باليم و افتخار مي كنيم .

از اولين روزي چه چشم به اين دنيا گشودي بهترين بودي و متفاوت از ديگران و اميدوارم تا روزي كه تا آخرين لحظات عمر پر افتخارت بهترين و متفاوت ترين باشي .

 

فداي چشمهاي زيباي تو

مامان خاطره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)